| | | | | Dodot lietām vārdu. Runas apraksija 1 [rzeczy Apraksja mowy] / 409842 | | | 6.32 EURPiegādes laiks 13 darba dienas 2 Piegādes laiks 13 darba dienas Pirkt | | Preces Nr. | Preces Nr.:731550 | | EAN | EAN:9788361339663 | | Ražotājs | Ražotājs:Komlogo | | | Mēs piedāvājam vingrinājumu komplektu, kas ir iepriekšējās daļas "Dodiet lietām savu vārdu - runas apraksija" paplašinājums. Publikācija "Dod lietas savu vārdu - runas apraksija 2" ir sadalīta 6daļās:3. grāmata. F, N, E, Z, S, C4. grāmata. DZ, D, T, Y, Ś/SI , Ź/ZI, SZ5. izdevums. Ż/RZ, DŻ, Ł, Ń/NI, G, H/CHizdevums 6. CZ, K , R, Ć/CI, DŹ/DZIGalvenais motorās afāzijas deficīts, izņemot tīri valodas traucējumus , ir motoriskas grūtības, kas saistītas ar kustību secības reproducēšanu, kasnepieciešama, lai pateiktu noteiktu vārdu, t.i., apraksija. Tās uzlabošanai nepieciešama terapija, kas īpaši vērsta uz šo deficītu. Pētnieki uzsver (Boehme, 2003), ka liels atkārtojumu skaits irsvarīgs pat tad, ja zilbes vai vārdi lielākoties tiek izrunāti pareizi. Svarīgi arī, lai runātāja seja būtu redzama, kas ļaus pacientam novērot un atdarināt artikulācijas kustības. Var būt noderīgiarī citi padomi, piemēram, žestu pamudinājumi (piemēram, pieskaroties balsenes zonai ar roku, lai demonstrētu balsi) vai, kā mūsu publikācijā, papildu verbāli norādījumi, t.i., skaņas izrunasapraksti, fotogrāfijas, kurās attēlots balsenes izkārtojums. lūpas vai grafiskās diagrammas, kas parāda runas orgānu novietojumu, izrunājot skaņas. Vingrinājumu piemēri ir atlasīti tieši grūtībaspakāpei. Tomēr ir grūti skaidri noteikt secību, kādā terapijai jānotiek, jo daži pētījumi (Howard, Varley, 1995) norāda, ka vārdus ir vieglāk atcerēties un atkārtot nekā, piemēram, zilbes. Citipētnieki (Dabul un Bollier, 1976; Holtzapple un Marshall, 1977; Knock et al., 2000; Raymer et al., 2002) iesaka terapiju sākt ar izolētu skaņu atkārtošanu, pēc tam zilbēm un tikai vārdu, frāžubeigās. vai teikumus. Līdzīga situācija ir arī ar apmācāmo skaņu secību, sagatavojot materiālus, neatradām zinātnisku publikāciju, kas atrisinātu šo problēmu, tāpēc, izvēloties apmācāmo skaņu secību,vadījāmies galvenokārt pēc savas pieredzes darbā ar pacientiem ar runas apraksija. Šķiet, ka skaņas, kuru izruna ir vieglāk novērojama (t.i., to artikulācijas veids ir diezgan skaidri redzams,piemēram, "A, O, L, M" ir vieglāk atkārtojamas nekā tās, kuru artikulācijas veids ir mazāk redzams, piemēram, "K, G" ".Atkārtojamie/lasāmie vārdi ir kārtībā, sākotnēji vieglāk, piemēram, ar divāmatvērtām zilbēm, kas beidzas ar vārdiem, kas satur līdzskaņu kopas.Vingrinājumi ir sakārtoti pēc šādas shēmas: apraksts, kā izrunāt skaņa, lūpu stāvokļa fotoattēls to izrunājot, šķērsgriezums sāniski(rentgenogrammas ņemtas no T. Benni "Poļu valodas aprakstošā fonētika"), zilbju lasīšana/atkārtošana, vārdu lasīšana/atkārtošana, teikumu nobeigums. Aicinām logopēdus individuāli mainīt vingrojumusecību atkarībā no katra pacienta vajadzībām un iespējām. Mīkstās skaņas (ś, ć, ń, ź un dź) raksta kā ś/si, ć/ci, ź/ zi, ń/ni, ź/zi, dź/dzi to izrunas dēļ poļu valodā, lai gan daži vārdi svešvalodas,piemēram, "cito", "sinus", tiek izrunāti atšķirīgi. Tāpēc, ja nepieciešams, lūdzu, izskaidrojiet šos jautājumus pacientam.Mēs ceram, ka piedāvātie uzdevumi būs noderīgi pacientiem, viņu ģimenēm unlogopēdiem. Autori | | | Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtot sistēma parāda ORIENTĒJOŠO piegādes laiku. Piegādes termiņi var mainīties atkarībā no svētku dienām, kurjera pakalpojumu iespējām un citiem iemesliem.
Ja jums ir jautājumi par pasūtījuma statusu vai piegādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru.
Brīdinām. Produkta krāsa un izskata var atšķirties no fotoattēla. | |
|
|